thecoolestever

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Jenny Hissar (L)

 

  • Att man har varit i skolan idag.
  • Att man inte har ng läxor.
  • Att man kan slappa.
  • Att jag ej kan hissa ng mer.

Puss alla bloggisar  


  

 
 
Josefin ♥

Josefin ♥

6 september 2010 21:53

Sv: Har du! Kul! :D
Jag kanske ska köpa den imorgon ;) Hoppas bara att de finns kvar i XS!

http://jojjisen.blogg.se

Linda & Jenny Ointressant.

23 februari 2011 00:04

heh, va?xd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda & Jenny Ointressant. - 22 februari 2011 23:59

hejhje iggeeeenn!   som sagt, jag (linda) har en ny   frääsig blogg!   följ & läs den här,   även videobloggar!!!     www.asom.bloggplatsen.se   www.asom.bloggplatsen.se   www.asom.bloggplatsen.se   www.asom.bloggpl...

Av Linda & Jenny Ointressant. - 22 februari 2011 12:08

Det var ju typ riktigt länges sedan vi bloggade, vi har nya bloggar nu. http://www.inkastA.soclog.se     http://www.asom.bloggplatsen.se    läs dom istället för denna...   ...

God Eftermidda   Sorry att det har vart dålg uppdatering på bloggen, men jag har haft mycket att göra på den senaste tiden, det har ju varit mycket med skolavslutnig. Men men nu e jag igån iggen. Har inga speciela planer för idag. Kanske ska gå...

  Att det regnar idag. Att skolan suger´ Att det finns mycket koldioxid. Att jag inte kan dissa.   Puss alla bloggisar      ...

Heej , Sitter här hemma, väntar på Mamma. Det regnar ute, så trist dom sa ju att det skulle bli as fint väder ju men men det här får man ju tåla. Har ingen läxa denna veckan för att det e den sista veckan innan sommar lovet, as skönt. Men a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards